Pages

Blogger templates

Allah says : 'Remember Me, I will remember you' (Al-Baqarah : 152)

July 05, 2013

Ketuk Keyboard tu


assalamualaikum semua,
semoga sentiasa dalam rahmat -Nya..

buat semua kengkawan, sahabat, muslimin, akhowat, boboys n gugurlz  generasi 94 yang budiman,
jemputlah 'mencemar duli' menulis,berkongsi penulisan,pengalaman atau gambar yang bermanfaat bersama semua..

eh kan nabi S.A.W pesan :

Daripada ‘Abd Allah bin ‘Amr, sesungguhnya Nabi s.a.w. telah bersabda: 
Sampaikan dari ku walaupun sepotong ayat, dan tidak mengapa mengambil (sesuatu) daripada Bani Israel, (akan tetapi) sesiapa yang berdusta di atas nama ku secara sengaja,
 maka tersedialah tempat duduknya daripada neraka.”

 (Riwayat al-Bukhari, Tirmizi, Ahmad dan Ibn Hibban)



tak perlu tersipu-sipu malu, semua orang pernah buat karangan kan?
eh tak pernah???
dulu es.pi.em ambil kat mana? : D'
percayalah anda mampu menulis!


Kata bijak pandai :
"mata pena itu lebih tajam daripada mata pedang "


"aku ni kuat merapu kut!"
"aku ni poyo sangat, kang korang meluat! "
"aku ni style aku pelik..faham tak pelik.. takut kita tak sebulu doe.."

hello ! macam kita tak pernah jadi member kan?
setakat ke'poyo'an dan ke'pelik'kan kau tu .. semua orang dah faham..
selagi ada manfaat, ada ibarah dan ada kesedarannya...
sampaikanlah kebenaran.

"sorry guys, I have no idea larghh!! " 

OK.. u can copy paste from other website..and confirm it comes from 
SUMBER YANG SAHIH(eg:tokoh ilmuwan, hadis, quran, jab,kementerian, etc..)



kata Prof Dr Muhaya yang hebat tu :
"Selagi aku masih mampu menyebarkan kebaikan, Ya Allah panjangkan umurku,
sampainya aku sudah tidak bermanfaat lagi, ambillah nyawaku..sesungguhnya Kau Maha Mengetahui "



ini bukan paksaan, dorongan je..
maaf salah silap,tercuit hati ,tergeletek sana, terhiris jari,tercucuk belakang .. : P

nota kaki saja :
Fatin Athirah






0 comments:

Post a Comment

 

Ahli Kelas Aktif

Borak-borak kosong

 
Back To Top